sobota, 21 października 2023

Świąteczna na różowo - Monika Jakubowska

 Witajcie, tu Monika.
Dziś mam dla Was kartkę świąteczną w raczej nietypowych kolorach. 
Do jej powstania zainspirowała mnie śliczna, ciepła grafika dziewczynki z misiem z arkusza Christmas 10. 
Grafika jest tak słodka, że kolorystycznie skojarzyła mi się z różem, 
więc połączyłam ją z papierami z kolekcji Pink Blossom 2, arkuszem nr 6 i 10. 
Dodałam gałązki świerku wycięte z Christmas 16, białe kwiaty z Christmas19 
i białe jagody z Christmas15. 
Jak Wam się podoba taka wersja kartki świątecznej?



Użyte produkty:






 Dziękuję za spotkanie i pozdrawiam serdecznie!



2 komentarze:

  1. Świetny Monika! I think these colors fit very well with the lovely image, it looks gorgeous. Very prettily done like this!
    Miły weekend. 🥰
    Pozdrowienia, Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)