czwartek, 19 października 2023

Kartka ślubna - Sapphire Days - Agnieszka Korman

 

Witajcie kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z kartką, którą wykonałam z jednej, z moich ulubionych kolekcji ScrapAndMe. 
Sapphire Days ma w sobie tyle wdzięku, wybieram ją zazwyczaj do prac o podniosłej tematyce, jak śluby, chrzty czy komunia. 
I właśnie tym razem szafirowe papiery okazały się niezawodne.
Kartka ma format B5, czyli jest on dużo większy niż zazwyczaj używam. W tym wypadku mogę sobie pozwolić na bardziej rozbudowana kompozycję. Zanim zaczęłam ją układać przygotowałam sobie bazę poprzez chlapanie gessem i dodaniem tuszu przez szablon. Następnie przykleiłam warstwowo wycięte kwiaty i listki, przeplatając je przedartymi kawałkami koronki. Całość kompozycji obsypałam małymi kuleczkami oraz odrobiną brokatu.
Na kartce znalazły się również materiałowe kwiaty.

Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do podjęcia pracy z tymi wyjątkowymi papierami. 
Serdecznie pozdrawiam :)
Zapraszam do zajrzenia do sklepu, gdzie znajdziecie również te papiery, z których ja korzystałam. 


1 komentarz:

  1. Świetny Agnieszka, what a gorgeous creation did you make! I just love every single detail of it, so prettily done. 🥰
    This is a very wonderful collection indeed, I know... 😊
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)