środa, 20 grudnia 2023

"Live, love, laugh"- Desktop calendar by Jasmina

 Hello crafters,

today I would like to share with you a project I made for my desktop table. It is  a monthly calendar for the upcoming year 2024. I have used papers for the newest collection called Watercolors, lots of cutout elements from the same collection and combined everything with my handmade fabric flowers.


Witam rzemieślników,

dzisiaj chciałbym podzielić się z Wami projektem, który wykonałem na mój stół stacjonarny. Jest to miesięczny kalendarz na nadchodzący rok 2024. Wykorzystałam papiery do najnowszej kolekcji Watercolors, mnóstwo wycinanek z tej samej kolekcji, a wszystko połączyłam z ręcznie robionymi kwiatami z tkaniny.







Papers I used:

Papiery, których używałem:





Have a nice day, Jasmina.

Miłego dnia, Jasmina.








1 komentarz:

  1. Cudowna, Jasmina. Gorgeous creation you made, love it! 🥰
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)