czwartek, 7 grudnia 2023

Powrót do zimy - kartka dl w poziomie

 Cześć,

dzisiaj na chwilę wrócimy do świątecznych klimatów. Kolekcja Happy Holidays posłużyła mi do stworzenia bożonarodzeniowej kartki w zimowym klimacie. 


Wykorzystałam w kompozycji materiałową poinsecje oraz koronki z różnych materiałów
 Dla miękkości dodałam Szydełkowe elementy oraz sznurek.


Motyw koronki powtórzyłam korzystając z wykrojników w formacie DL z koronkowym zakończeniem.


Dodałam oczywiście trochę brokatu i świecidełek oraz gałązki i listki powycinane z dodatkowych arkuszy. 


Na YT umieściłam tutorial krok po kroku, jak taką kartkę wykonać. Serdecznie zapraszam.


Pozdrawiam,

Aga Mirkowska


Linki do produktow:





1 komentarz:

  1. Świetny Aga, you made a wonderful card really! 👏🥰🎄
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)