piątek, 15 grudnia 2023

Świąteczne tamborki

              Cześć kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z projektem mixed media w klimacie świąt Bożego Narodzenia. Do dzisiejszej inspiracji użyłam aż trzech baz tamborka 3d w mniejszym rozmiarze dzięki czemu można powiesić je na choince ale też idealnie sorawdzą się jako ozdoba do pokoju, wisząca lub stojąca. Nie mogłam się powstrzymać i zamontowałam w nich lampki. Tamborki wykleiłam papierami z kolekcji Happy Hollidays oraz Woods a do kompozycji wykorzystałam świąteczne elementy do wycinania. Mam nadzieję, że moja inspiracja przypadnie Wam do gustu.







                       W projekcie wykorzystałam:


             Pozdrawiam Beata-BetiCraft❤️



1 komentarz:

  1. Cudowna, Beata! How prettily done and thank you so much for the inspiration! 🥰
    Miły weekend and Wesołych Świąt. 🥰 🎄 🍀
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)