sobota, 9 grudnia 2023

Świąteczna etykieta - Monika Jakubowska

Witajcie, tu Monika :)
Już grudzień, zaraz święta, jak zwykle szybko zleciał mi ten czas. 
Produkcję kartek świątecznych już wprawdzie skończyłam, 
ale potrzebowałam jeszcze etykiety do mikołajkowego prezentu. 
Oczywiście nie mogłam się oprzeć i trochę na niej poszalałam. 
Bazę etykiety wycięłam z pięknego papieru Watercolors 06, zgaszone zielenie świetnie się tu sprawdziły. 
Na bazie ułożyłam cudny zegar i Mikołaja z Christmas 18, dołożyłam makramę z Elements 2
oraz mnóstwo kwiatów i listków z Christmas 08 i Christmas15. 
 




 Użyte produkty:





 
Dziękuję za spotkanie i pozdrawiam serdecznie!


2 komentarze:

  1. Cudowna Monika, you made a very pretty tag! Really beautifully done... 👏
    I already wish you a very Merry Christmas and a Happy New Year, with a Light in your heart and Joy in your life!
    Pozdrowienia, Wilma. 🥰 ❣🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much dear Wilma :)
      Merry Christmas to you and yours :)

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)