piątek, 15 grudnia 2023

Pudełko z dziewczynką - Karasiowa

 Hej hej 

A to moje kolejne pudełko na ptasie mleczko.

Książki są idealnym dodatkiem do prezentu pod choinkę, zresztą mi kojarzą się zawsze z moimi dziećmi, kiedy jeszcze były małe. Przywracam wspomnieniami obraz moich córek, które w Święta oglądały/czytały książki, które dostały od mikołaja 😊 . Dlatego tym razem użyłam grafikę z arkusza Girls, a że to pudełko trafi do rąk małej dziewczynki, myślę więc, że to dobry pomysł. Zresztą ona bardzo lubi wszystkie nasze dziecięce grafiki i sama z nich coś tworzy.

Okleiłam papierem Happy Holidays 04 i moim ulubionym arkuszem Christmas 11 .




Użyłam :






Pozdrawiam cieplutko
xxx Karasiowa

1 komentarz:

  1. Such a lovely box you created Anna, so prettily done! You used very beautiful materials and image of the girl, just love it... 🥰
    Wishing you a miły weekend.
    Pozdrowienia, Wilma. 🎄 🍀

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)