niedziela, 24 grudnia 2023

Pudełko na ptasie mleczko z bombkami - Karasiowa

 Witam witam

W tym roku postanowiłam, że zrobię kilka pudełek na ptasie mleczko, jako  niezobowiązujące świąteczne prezenty. Czyli coś słodkiego w ozdobionym własnoręcznie pudełku. Tych pudełek zrobiłam cztery i to jest już ostatnie. 


Co roku zdobimy choinki, które,  wprowadzają nas w świąteczny nastrój. A mnie choinka kojarzy się zawsze z kolorowymi bombkami i z blaskiem, może dlatego tak lubię robić skrzące/błyszczące prace świąteczne. Często też dodaję bombki, które i teraz na mojej pracy się pojawiły. Użyłam papierów i arkusza Christmas 12, z kolekcji Happy Holidays.










Użyłam :


Kochani, w imieniu całego zespołu ScrapAndMe, chciałabym życzyć Wam Wesołych Świąt 💞


Pozdrawiam cieplutko
xxx Karasiowa

2 komentarze:

  1. Stunning is your creation Anna, very beautifully done! A joy for the eye... 👏
    Wesołych Świąt! ❣🎄🙏
    Pozdrowienia, Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)