środa, 6 grudnia 2023

Watercolors BOOKMARKS

Witajcie w Mikołajki!!!

Jesień i zima to dla mnie czas, kiedy wieczorową porą zestaw kocyk + herbatka + książka to zestaw idealny 📚

A z najnowszą kolekcją WATERCOLORS i cudownymi grafikami do wycinania można z powodzeniem stworzyć mały stosik zakładek do książek, dzięki którym czas spędzony na czytaniu będzie jeszcze bardziej przyjemny 😊

Takie zakładki 3D to też super pomysł na drobny upominek dla najbliższych z okazji zbliżających się świąt 🎄

Tym razem nie do końca mogłam się zdecydować nad wyborem jednego papieru, dlatego powstało kilka sztuk zakładek, które podzieliłam na 3 grupy kolorystyczne. Wszystkie papiery bazowe przyklejone są na płasko, a tylko niektóre wycięte elementy podniesione są na beermacie 1mm. Pozostałe użyte materiały to sizal, tekturka, biała nitka, koronka, kryształki i wstążka rypsowa. Brzegi każdej zakładki przeciągnęłam brązowym tuszem (baza biała) lub białym gesso (baza brązowa), a na koniec pochlapałam białą farba akrylową i brązową mgiełką ze świecącymi drobinkami.

Tył zakładek również został ozdobiony. Zobaczcie jak pięknie wyglądają papiery z tej kolekcji, nawet bez dodatkowych zdobień 💜

Użyte materiały:



Życzę udanego tworzenia i cudownych Mikołajek!
Kasia









1 komentarz:

  1. Pięknie Kasia, very prettily done. I like them all! 🥰 🎄
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)