piątek, 17 maja 2024

Art journal - o miłości- Agnieszka Korman

 Witam Was bardzo serdecznie w dniu mojej inspiracji. 

Dzisiaj przygotowałam wpis do art journal'u z przepięknej kolekcji Pink Roses. Maj to romantyczny miesiąc, pełen kwiatów, zapachów i czas składania przysiąg. Ja postanowiłam utrwalić to co między innymi kojarzy mi się z majem w moim zeszycie. Sięgnęłam po te piękne ślubne grafiki i ozdobiłam je wyciętymi elementami, wzorem z maski, odrobiną tuszu i wosku. Na koniec przykleiłam wymowy cytat z "Małego Księcia" - Bo prawdziwa miłość jest niewyczerpana; im więcej dajesz, tym więcej masz. Bardzo lubię tę formę artystycznego wyrazu, dale ona wiele satysfakcji, relaksu i możliwość stworzenia czegoś dla siebie. 




Mam nadzieję, że choć troszkę Was zainspirowałam 
i może sami spróbujecie stworzyć swój pierwszy albo kolejny wpis.
Serdecznie pozdrawiam :) 
Użyte papiery:



1 komentarz:

  1. Just wonderful Agnieszka, love it! 👏 As well as I like beautiful quotes very much. 🥰
    Miłego wieczoru. Pozdrowienia, Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)