poniedziałek, 27 maja 2024

Kartka dla Mamy - Spring Purple - by Agnieszka Korman

Witajcie drodzy przyjaciele ScrapAndMe :)

Wczoraj był Dzień Matki, z tej okazji wykonałam tą przestrzenną kartkę, w której zamknęłam moje ciepłe uczucia i wyrazy wdzięczności. Kolekcja Spring Purple przemawia do mnie w szczególny sposób. Chociaż fotografia fioletów jest dla mnie wyzwaniem, to nie mogłam wybrać innych papierów do tego projektu. W niej znajduje się wszystko, co pomaga wyrazić emocje w tak wyjątkowej okazji. Delikatność połączeń kolorystycznych, jak czuły dotyk Matki, ciepło barw jak przytulas, długi i rozgrzewający, kwiaty, które chciałoby się zrywać i codziennie wręczać ukochanej Mamie. 

Kartka wykonana jest na bazie A5, na której umieściłam ramkę. Dzięki temu powstał swojego rodzaju shadow box, 
który mogłam ozdobić wyciętymi listkami i kwiatami, w środku umieścić napis MAMA. Litery pokryłam brokatem 
oraz wkleiłam delikatne cekinki. Dzięki temu wyglądają bardzo efektownie i wyróżniają się w całej kompozycji.
Materiałowe kwiaty, mojej produkcji, są bardziej intensywne w swej kolorystyce, 
co powoduje fajny kontrast.



 Cieszę się, że mogłam pokazać Wam kartkę z tych wyjątkowych papierów 
i być może skłoni to Was  po  sięgnięcie do kolekcji Spring Purple. 
Ściskam mocno i życzę twórczego poniedziałku :)
Użyte materiały:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)