piątek, 24 maja 2024

Puchata szkatułka

 Witam Was serdecznie.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was taką puchatą szkatułkę. Bardzo lubię robić takie prace, które jednocześnie są piękną ozdobą i zarazem pojemnikiem na różne drobne rzeczy.

Szkatułka jest w wersji komunijnej ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zamiast dziewczynki wkleić młodą parę i praca wtedy nabiera innego charakteru.

Takie pudełko możemy również napełnić cukierkami lub włożyć do niego drobny prezent.

Na obitym materiałem wieczku zbudowałam kompozycję z owalnej ramki oraz kwiatów. Ramkę wycięłam wykrojnikami ze skrapowych papierów, a aby dodatkowo wzbogacić całość to zbudowałam z tej kompozycji shaker. Boki i środek pudełka wykleiłam papierami z kolekcji a na wieczku, w środku pudełka umieściłam kieszonkę z życzeniami.







Ze sklepu użyłam





Pozdrawiam Agnieszka

1 komentarz:

  1. What a lovely project Agnieszka, very beautiful!
    Miły weekend. Pozdrowienia, Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)