czwartek, 16 maja 2024

Przestrzenna KARTKA Z RUMAKIEM

 Witajcie!

W przerwie między komunijnymi projektami miałam chwilkę, żeby przygotować pracę w nieco innym klimacie. Od jakiegoś czasu znowu ciągnęło mnie do zielonych odcieni, dlatego wyszukałam wszystkie zielone papiery, jakie tylko miałam dostępne w pracowni, i zaczęłam je łączyć z innymi zielonymi dodatkami 💚 Tak się stało, że w zasięgu wzroku znalazł się przecudowny rumak pochodzący ze ślubnego arkusza WEDDING 5 i tak już został na stałe 😊

A skoro rumak ma różowe kwiaty wplecione w grzywę to poszłam w tym kierunku i ostatecznie na kartce pojawiły się również inne różowe akcenty. Efekt końcowy możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach:


Użyte materiały:

Pozdrawiam!

Kasia












1 komentarz:

  1. Such an extraordinary creation you made Kasia, cudowna! And green is my favorite colour, the colour of nature...🥰
    Miłego wieczoru. Pozdrowienia, Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)