niedziela, 19 maja 2024

Elegancki tag- Ania Rokicka

Cześć, kreatywni przyjaciele! 

Dziś chciałabym podzielić się z Wami moim najnowszym projektem - eleganckim tagiem z wykorzystaniem kolekcji Pink Roses oraz odlewem z żywicy. Ta kombinacja delikatnych róż i subtelnego złota tworzy efektowny i stylowy element dekoracyjny.

Do stworzenia tego taga użyłam wyjątkowych elementów. Na początek, wybrałam piękną kolekcję Pink Roses, która dodaje delikatności i romantyzmu. Następnie sięgnęłam po odlew z żywicy w kształcie rzymskiej cyfry 10, który wcześniej pomalowałam na złoto. To prosty sposób, aby dodać elegancji i wyjątkowego charakteru naszym projektom.

Kombinacja różowego motywu z subtelnym złotym akcentem tworzy harmonijną całość, idealną do ozdabiania prezentów, kartek okolicznościowych czy albumów. Dodatkowo, odlewanie z żywicy daje nam możliwość stworzenia unikatowych, trwałych elementów, które z pewnością przyciągną uwagę.

Jeśli chcecie zobaczyć, jak stworzyłam ten tag, zapraszam Was na mój Instagram, gdzie pojawi się krótka rolka z tutorialem. Tam zobaczycie krok po kroku, jak wykonać podobny projekt oraz wiele innych inspiracji związanych z kreatywnym rzemiosłem.

Dziękuję, że dzielicie ze mną Waszą pasję do tworzenia! Niech Wasza kreatywność nie zna granic!

Do zobaczenia na Instagramie!

Ania 😘

 

Wykorzystałam: 






Pozdrawiam serdecznie
Ania




1 komentarz:

  1. This is such a wonderful creation Ania, pięknie! 👏 I love all of the materials that you used. Very elegant and delicate and gorgeous as ever... 🥰
    Miłego dnia. Pozdrowienia, Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)