czwartek, 30 maja 2024

Colourful album by Valerija


Hello, dear friends!
Let me show you my new colourful mini album made of Bright & Soft paper collection. For sure I associate this paper with summer because of its green and pink colour combination. I also used mixed media in this work, particularly, I made backgrounds with paint sprays, stamps and modelling pastes that nicely complements fussy cut elements of the collection. The cover is made of suede and decorated with a lot of paper elements, fabric flowers, lace, and toppings. I hope you have already started to enjoy warm days and are ready to meet summer! 


Witajcie drodzy przyjaciele!
Przedstawiam Wam mój nowy kolorowy minialbum wykonany z kolekcji papierów Bright & Soft. Papier ten kojarzy mi się z latem, ze względu na połączenie kolorów zieleni i różu. W tej pracy zastosowałam także odrobinę technik mieszanych, wykonałam tła z użyciem sprayów, stempli i past strukturalnej, które moim zdaniem ładnie uzupełniają urocze elementy kolekcji. Okładka albumu wykonana jest z zamszu i ozdobiona dużą ilością papierowych elementów, tekstylnych kwiatów, koronki i dodatków. Mam nadzieję, że i Wy zaczęliście już cieszyć się ciepłymi dniami i jesteście gotowi na spotkanie lata!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)