czwartek, 9 maja 2024

Komunijna dla chłopca - Monika Jakubowska

 Witajcie, tu Monika Jakubowska :)
Sezon komunijny w pełni, ja również zrobiłam kilka kartek komunijnych w tym roku. 
To bardzo przyjemne zajęcie dzięki nowym kolekcjom Scrapandme, które są pełne pięknych grafik. 
Do zrobienia dzisiejszej kartki użyłam właśnie grafik z arkusza First Communion Boy 4, 
są to chłopiec, kościółek, kielich i kwiaty. 
Kartkę i pudełko okleiłam papierami z kolekcji Simple Story Beige 3, arkusz nr 01/02 i 09/10. 
Zielone listki i winogrona wycięłam z arkusza Grapes.
Pomimo tego, że poszczególne elementy pochodzą z różnych kolekcji, wszystko do siebie pięknie pasuje.
 


 
Użyte produkty:

 



Dziękuję za spotkanie i pozdrawiam!


 

1 komentarz:

  1. Wonderful and delicate card you made Monika, cudowna! 👏 🥰
    Pozdrowienia i miłego dnia. Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)