niedziela, 23 października 2022

Album “Sweet baby” by Julia Rušakova

Hi everyone!
 Today I, Julia Rušakova, want to introduce you to something unusual.
 At first glance, this is an interior decor that will be a wonderful decoration for a child's room.  But in fact, this is not just a decor ... an album for a girl is hidden inside the cube.
 I was inspired to create it by the collection “Little Cuties” by ScrapAndMe, because you can find cubes on the sheets of this collection.  I also used the collection “Beauties” by ScrapAndMe.
 These two collections perfectly complemented each other and a very delicate work came out.
 I was glad to inspire you and wish you more creative fantasies.



Dziś ja, Julia Rušakova, chcę wam przedstawić coś niezwykłego.
 Na pierwszy rzut oka jest to wystrój wnętrz, który będzie wspaniałą ozdobą dziecięcego pokoju. Ale tak naprawdę to nie jest tylko wystrój… wewnątrz sześcianu ukryty jest album dla dziewczynki.
 Do jej stworzenia zainspirowała mnie kolekcja „Little Cuties”, ponieważ na arkuszach tej kolekcji można znaleźć kostki. Skorzystałam też z kolekcji „Beauties”.
 Te dwie kolekcje doskonale się uzupełniały i wyszła bardzo delikatna praca.
 Cieszyłam się, że Cię zainspirowałam i życzę więcej kreatywnych fantazji.













1 komentarz:

  1. MIT so viel LIEBE gemacht::::

    WÜNSCHE noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)