środa, 26 października 2022

Kartka z ramką i różami - Ania Rokicka

 Witajcie kochani!

Jesteśmy już po kolejnym wspólnym kartkowaniu. Zanim jeszcze na dobre rozpocznę sezon świąteczny, postanowiłam zrobić z Wami kartkę w nieco jesiennych barwach. Wykorzystałam w tym celu naszą cudowną kolekcję papierów Afternoon Sky. Dzięki swej wyjątkowej kolorystyce z powodzeniem można z niej tworzyć prace na wiele okazji. Ja wykorzystałam brązy i zgaszone odcienie niebieskiego. Na kartce umieściłam również wyciętą z okładki rameczkę i to właśnie na niej budowałam całą kompozycję. Kropką nad i stały się zachwycające róże z foamiranu wykonane przez moją koleżankę scraperkę. 

Na naszej grupie na Facebooku w poście konkursowym możecie wrzucać swoje wersje tego projektu. Czekam z niecierpliwością 😊

Transmisję możecie zobaczyć tutaj






Wykorzystałam:







Pozdrawiam serdecznie
Ania





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)