wtorek, 4 października 2022

Pastelowy exploding box - Aga Mirkowska

 Cześć,

60-te urodziny to piękny, okrągły jubileusz, który w tym roku obchodziła moja Chrzestna. Z tej okazji wykonałam boxa z kolekcji Amidst the Roses w pięknych brzoskwiniowych odcieniach. 



Wieczko boxa udekorowałam wyciętą ramką oraz kwiatową kompozycją z różami i tulipanami w kolorze brzoskwiniowym i białym. Dodałam również sznureczki, aby kompozycji dodać lekkości. 

 
W środku na ściankach znajdują się życzenia i dwie kompozycje kwiatowe, a w środku pudełeczko na prezent - biżuterię, które przewiązałam wstążką.


Box stanowił piękne uzupełnienie złotego prezentu, a poniżej znajdziecie wszystkie użyte materiały. 

Pozdrawiam,
Aga Mirkowska


Poniżej linki do produktów:







1 komentarz:

  1. What a gorgeous creation you have made Aga! Your aunt must have
    been very pleased with this box! Looks great with these pretty papers!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)