środa, 12 października 2022

Magic Christmas Mini Album - Karan Gerber

Niezmiernie nam miło powitać w zespole Karan... Długo czekaliśmy na jej inspiracje, ale już teraz kiedy otrzymała nasze papiery będzie tworzyć dla Nas... Karan, cieszymy się, że jesteś z nami ;)


 Hello Creative Friends

Hello Creative Friends, Welcome to my first post here with

ScrapandMe

For those of you who do not know me, my name is Karan Gerber and I reside in Ontario,  Canada, I  love to create all kinds of paper projects from cards to albums and layouts. I enjoy creating hand made florals too.  I look forward to inspiring you for during my term.




Witajcie Kreatywni Przyjaciele, witajcie w moim pierwszym poście tutaj ze ScrapandMe

Dla tych z Was, którzy mnie nie znają, nazywam się Karan Gerber i mieszkam w Ontario w Kanadzie, uwielbiam tworzyć wszelkiego rodzaju projekty papierowe od kartek po albumy i layouty. Lubię też tworzyć ręcznie robione kwiaty. Nie mogę się doczekać, aby Cię zainspirować podczas mojej kadencji.

 

I have been waiting patiently for my Design Team Box to arrive. I dug into Magic Christmas and created this gorgeous Mini Album. 

Here are some images from the Album


Cierpliwie czekałam na przybycie mojego pudełka z papierami. Zagłębiłem się w Magic Christmas i stworzyłam ten wspaniały Mini Album.

Oto kilka zdjęć z albumu:












I hope you are inspired to create with the Magic Christmas Collection. 

Products Used:


   

  

 


Karan




1 komentarz:

  1. What a gorgeous album you made, Karan! So beautifully done with all of these details!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)