sobota, 1 października 2022

"Merry Christmas" card by Amy Voorthuis

Hello lovely ScrapAndMe friends, 
For today's inspiration I created a Merry Christmas card  with my own handmade flowers made out of the beautiful ScrapAndMe paper scraps. For this card I used the taditional Christmas colors. I normally use non traditional colors like blue, pink & mint. 

Witajcie kochani przyjaciele ScrapAndMe.
Na dzisiejszą inspirację stworzyłam kartkę świąteczną z własnymi, ręcznie robionymi kwiatami z przepięknych skrawków papieru ScrapAndMe. Do tej kartki użyłam tradycyjnych świątecznych kolorów. Zwykle używam nietradycyjnych kolorów, takich jak niebieski, różowy i miętowy.

Merry Christmas:


I distressed the edges of the papers & used a couple of layers. For the centers of my flowers I used moulds {slick studs & flowery buttons} and to finish of my layout I added some snowy white spray & some snow. 


Poszarpałamkrawędzie papierów i użyłam kilku warstw. Do środka moich kwiatów użyłam ćwieków i  guzików}, a do wykończenia mojej pracy dodałem trochę śnieżnobiałego sprayu i trochę śniegu.




Scrap And Me papers used:

 Użyte materiały:

 Thank you so much for visiting the blog today and if you have any questions don't be afraid to ask me in a comment.

 Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny, jeśli macie jakieś pytania nie krępujcie się zadać je w komentarzu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)