niedziela, 9 października 2022

Boxes in the form of piece of cake - Julia Rusakova

 Hi everyone!

 Today I, Julia Rušakova, want to share with you the original packaging of treats for the holiday.

 It is customary for us to bring treats to kindergarten or school for birthdays, and a very sweet tradition has been born in our family: to decorate these treats in an original way.  This year I decided to make boxes in the form of pieces of cake.  Gathering all the boxes together turned out a two-tiered cake.  I think it turned out amazing and beautiful.

 In my work, I used the collection of paper “Beauties” and cutting sheets for this collection.  This collection of paper and cut sheets will enhance any work.  She is insanely beautiful.

 I hope I inspired you for interesting projects.  I wish you successful and wonderful works.



Cześć wszystkim!

Chcę podzielić się z Wami oryginalnym opakowaniem smakołyków na święta.

Zwyczajem jest, że na urodziny przynosimy smakołyki do przedszkola lub szkoły, a w naszej rodzinie narodziła się bardzo słodka tradycja: udekorować te smakołyki w oryginalny sposób. W tym roku postanowiłam zrobić pudełka w formie kawałków ciasta. Zebranie wszystkich pudełek okazało się dwupoziomowym ciastem. Myślę, że wyszło niesamowicie i pięknie.

 W swojej pracy wykorzystywałam kolekcję papieru BEAUTIES oraz wycinanki do tej kolekcji. 

To niesamowicie piękna kolekcja.


 Mam nadzieję, że zainspirowałam Cię do ciekawych projektów. Życzę udanych i wspaniałych prac.









W pracy wykorzystałam papiery ze sklepu:




Pozdrawiam







1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)