czwartek, 19 stycznia 2023

Dziękuje z Afternoon Sky -Sylwia Skowronek Plachetka

 Cześć Kochani.

Podzielę się z Wami moją ostatnią inspiracją jako gościnna projektantka dla Scrapandme.

Jest to kartka w formie podziękowań, w formacie A5, do której użyłam cudownej kolekcji Afternoon Sky. Dodałam kwiaty, napis oraz atrybuty okulisty.

Za nim jednak zaproszę Was do galerii to, chciałabym podziękować za możliwość spełnienia marzeń o dołączeniu mnie do tak wspaniałego zespołu jaki tworzycie. Mam cichą nadzieję, że  nie raz jeszcze tu zagoszczę.





Użyte materiały: 

 

Dziękuję za każde odwiedziny. Pozdrawiam Was serdecznie. 

Sylwia Skowronek-Płachetka
p.s.papierowy_skowronek 




1 komentarz:

  1. You made a wonderful last creation for the blog Sylwia, very pretty again! Good luck, that life may treat you kind! 🙏
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)