czwartek, 26 stycznia 2023

Kartka z rameczką - Anna Rokicka

 Witajcie!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją ostatnią pracę, którą miałam z Wami przyjemność wykonać podczas naszych spotkań na żywo na Facebooku. Sięgnęłam po kolekcję papierów Vintage Garden i choć styl vintage nie jest moją mocną stroną, udało mi się stworzyć uniwersalną kartkę na dowolną okazję. Żeby pokazać Wam, że zarówno papiery kolekcji, jak i cały układ tej kartki pasować będą na każdą okoliczność, do jednej z nich dokleiłam chrzcielnicę. Tak samo dobrze będzie się komponować z innym elementem nawiązującym do okazji np z gołąbkami- na ślub.
A Ty jaki masz na nią pomysł? Jestem bardzo ciekawa!
Transmisja została zapisana i można ją zobaczyć tutaj





Wykorzystałam: 






 
Pozdrawiam Was serdecznie
Ania



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)