poniedziałek, 2 stycznia 2023

Kwiatowo na Nowy Rok - Monika Jakubowska

Witajcie!
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
Nowy Rok chcę przywitać tak, jak lubię najbardziej, czyli mnóstwem kwiatów, tych przestrzennych i wycinanych z papieru. 
Dlatego właśnie mam dla Was dzisiaj okrągłą karteczkę pełną kwiatów. 
Ozdobiłam ją prześlicznym, delikatnym papierem Dream a little 01. 
Dodałam kwiatuszki wycięte z Dream a little Cut out sheet flowers i oczywiście listki. 
Te z arkusza Leaves 10 są cudne, w wielu rozmiarach i odcieniach i świetnie uzupełniają kompozycję. Napis pochodzi z okładki.
 Kartka jest związywana, a wewnątrz wkleiłam harmonijkę również wyciętą z Dream a little 01.
 Nakleiłam na niej życzenia, a poszczególne kółka również ozdobiłam kwiatami i listkami.
 






Użyte produkty:



 
Dziękuję za spotkanie i pozdrawiam!
 


 

2 komentarze:

  1. Such a wonderful creation Monika, very beautiful with all these pretty flowers! Wishing you a very Happy New Year! Greetings, Wilma. 💐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much dear Wilma :) Happy New Year to you and yours :)

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)