niedziela, 15 stycznia 2023

Ślubna kartka

 Hej hej 

Kto bywa na naszych livach na FB, które prowadzi Ania Rokicka i robi razem z nią prace? Łapka w górę 😊

Po raz pierwszy i ja coś zrobiłam - taką właśnie kartkę ( live tu , Ani kartki tu )

Zamiast serca użyłam tekturkowej pary młodej, a papierów z kolekcji Sapphire Days







Pamiętajcie o naszym konkursie na grupie Lubię ScrapAndMe - tu,  gdzie można zgłaszać prace robione z tego liva. Spośród wszystkich zgłoszonych prac, wybierzemy jedną i dla jej autorki mamy przewidzianą nagrodę - papiery ScrapAndMe. Serdecznie zapraszam, tym bardziej, że mi bardzo przyjemnie robiło się tę kartkę 😊

Użyłam :


Pozdrawiam cieplutko
xxx Karasiowa

2 komentarze:

  1. What a wonderful creation you made Karasiowa, with this very beautiful paper collection!
    Love it! Have a nice day.
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)