środa, 4 stycznia 2023

Exploding box na urodziny - by Aga Mirkowska

 Cześć!

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! 

A że Nowy Rok rozpoczynamy fajerwerkami, to moja inspiracja to wybuchowe pudełko czyli exploding box.


Szczerze mówiąc, kiedyś fiolet to był dla mnie kolor, którego nie lubiłam, ale cóż - tylko krowa nie zmienia poglądów. 


Wykorzystałam kolekcję Meadow Impressions. Wybrałam arkusz z maleńką łączką oraz ciemniejszy fioletowy z delikatnym wzorem.


W środku umieściłam tort i udekorował go kwiatami oraz listkami z arkusza do wycinania. Na wieczku umieściłam shakera z beermaty, a na wierzch nakleiłam pierścień wycięty przy pomocy wykrojników. 


Mam nadzieję, że się spodoba Jubilatce.

Na filmie widać, co się dzieje z pudełkiem po otwarciu.

Muzyka: Sweet

Muzyk: LiQWYD

Pozdrowienia,

Aga Mirkowska 

Linki do produktów:




2 komentarze:

  1. Happy New Year Aga, with best wishes. What a wonderful creation you made! This is absolute stunning, very pretty.
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)