niedziela, 9 lipca 2023

Albumik harmonijkowy

 Witam witam

Dziś chciałabym pokazać Wam albumik harmonijkę, jaki zrobiłam z kolekcji Summer Meadow. Taki trochę bałaganiarski można by powiedzieć... papiery udarte, zagięte, podgięte, udarte kartki starej książki, udarta kalka, ale i dużo koronek, które zapewne nadają delikatności.

Każda strona ozdobiona jest w inny sposób, na każdej można nakleić lub włożyć, jedno albo więcej zdjęć. 

Stony 1-2

Na razie nie wybrałam jeszcze zdjęć, dlatego chciałam pokazać, gdzie są przewidziane.  Albumik nie jest taki mały, więc na pewno zmieszczą się zdjęcia formatu 9x13, ale najprawdopodobniej delikatnie je o pół centymetra przytnę.
Kwiaty wycięte z arkusza są zabezpieczone drucikiem, więc się na pewno nie pogną.


Strony 3-4

Pod zegarem również jest kieszonka, na mniejsze zdjęcia albo na jakieś papierowe pamiątki. A na drugiej stronie jest opaska z koronki naklejonej na kalkę. 

Strony 5-6



Strony 7-8

Na stronie, tej po lewej, jest kieszonka, zrobiona z koronki także naklejonej na kalkę. Ale równie dobrze można zdjęcie nakleić na wierzchu.

Strony 9-10

Na prawej stronie jest duża kieszeń do zdjęć, ale również można włożyć chociaż jedno zdjęcie za opaskę.

A że to jest albumik dla mnie to nie chciałam ozdabiać okładek, jedyną ich ozdobą jest płótno introligatorskie. 

Użyłam : 

Pozdrawiam cieplutko
xxx Karasiowa


1 komentarz:

  1. Such a wonderful project you made Ania. A bit different than usually, but still very beautiful and nicely done. Love it! 🥰
    Miłego dnia. 🌞
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)