niedziela, 2 lipca 2023

Podziękowanie w fioletach - Monika Jakubowska

 Witajcie, tu Monika :)
Za nami koniec roku szkolnego, więc mam dziś karteczkę z tej właśnie okazji.
W podziękowaniu dla pani od polskiego zrobiłam kartkę całą w fioletach 
kolekcji Spring Purple z mini-książkami i mnóstwem kwiatów. 
Przestrzenne zrobiłam z foamiranu, a płaskie wycięłam z arkusza Spring Purple Flowers. 
Zielone listki wycięłam wykrojnikiem z zielonej strony papieru Sunflowers 07/08.




Użyte produkty:


 


Dziękuję za spotkanie i pozdrawiam!




2 komentarze:

  1. GORGEOUS! So fragile and elegant Monika, good job on this stunning creation! Very beautifully done. 👏
    Have a lovely 🌞day.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you so much dear Wilma :) Hugs, my friend!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)