wtorek, 4 lipca 2023

Identyfikator na zlot by Aga Mirkowska

 Cześć,

wracamy w naszym scrapbookingowym świecie do spotkań na żywo a także zlotow. Za mną zlot we Wrocławiu i z tej okazji przygotowałam sobie identyfikator bazując na najnowszej kolekcji Summer Meadow.


Z arkusza z okładką wycięłam serwetkę. Od wewnętrznej strony nakleiłam na kartonik i dodałam agrafkę, by móc zawiesić identyfikator na bluzce.


Z przodu nie mogło zabraknąć kompozycji kwiatowej z czerwonej różyczki z dodatkiem listków i kwiatuszków wyciętych z arkuszy z dodatkami do wycinania. Dodałam moje imię oraz nick używany w Internecie.

Na YT czeka na Was tutorial krok po kroku. Serdecznie zapraszam.



Pozdrawiam,

Aga Mirkowska 




1 komentarz:

  1. Wonderful badge you made Aga, very beautifully done! Thank you for the tutorial as well.
    Miłego dnia.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)