sobota, 1 lipca 2023

Urodzinowa kartka z gerberą by Aga Mirkowska

 Cześć,

dziś przychodzę do Was z inspiracją z najnowszej kolekcji Summer Meadow.


Stworzyłam kartkę w formacie DL, w którym najważnieszym elementem jest czerwona, ręcznie robiona gerbera.


W tle dodałam ramkę z wykrojnika oraz koronkę.


W okół kwiatami dokleiłam wycinane elementy z dodatkowych arkuszy, dedykowanych do kolekcji. Kartka będzie idealna na urodziny mojej Teściowej, która uwielbia kwiaty.

Zapraszam na nasze konto na instagramie, gdzie czeka na Was Rolka z procesem tworzenia. 

Pozdrawiam, 

Aga Mirkowska


Produkty, które wykorzystałam:

0






1 komentarz:

  1. Wonderful and stunning card you made Aga. The flower is gorgeous, looks like real! 👏 Your mother in law will be very pleased with it! 🙂
    Miły weekend.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)