środa, 5 lipca 2023

Kids Pen stands featuring Joyfull Kids paper collection


Hello Creative Folks,

I'm Manu from @manu.ahandfullofart and I have a very cute and fun project to share today.

Well, we all love to recycle, correct.. we should recycle and that ways we save our resources a lot.So here I converted a bunch to used tape rolls (yes, I save them to recycle) and altered them into pen stands. 

How cool is that, this is my take on preserving our environment and save resources. Plus they make for a perfect add on gift to gift to friends, my little one has already taken both, one for her and one for her best friend!!

Lets checkout the final product.

Jestem Manu z @manu.ahandfullofart i mam dzisiaj bardzo uroczy i zabawny projekt, którym chcę się podzielić.

Cóż, wszyscy kochamy recykling, prawda… powinniśmy recyklingować i w ten sposób oszczędzamy nasze zasoby. Więc tutaj przerobiłam kilka zużytych rolek taśmy (tak, oszczędzam je do recyklingu) i zmieniłam je na stojaki na długopisy.

Jakie to fajne, to jest moje podejście do ochrony naszego środowiska i oszczędzania zasobów. Poza tym stanowią doskonały dodatek do prezentu dla przyjaciół, moja mała już wzięła oba, jeden dla niej i jeden dla jej najlepszego przyjaciela!

Pozwala sprawdzić produkt końcowy.











I hope you liked these pen stands.


Products used from the store.

        


Until Next Time

Happy Crafting!

Manu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)