wtorek, 18 lipca 2023

Zestaw z Summer Meadow - Monika Jakubowska

Witajcie, tu Monika :)
Chcę Wam dziś pokazać imieninowy zestaw prezentowy, 
który składa się z opakowania słodyczy i butelki czegoś dobrego ;) 
Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie ozdobiła tego zestawu. 
Posłużyła mi do tego piękna, letnia kolekcja Summer Meadow od Scrapandme,
 która w dodatku jest idealnie dopasowana kolorystycznie do mojego zestawu. 
Pudełko obłożyłam czerwonym arkuszem Summer meadow 05/06. 
Przykleiłam do niego magnes, a na drugim magnesie ułożyłam kompozycję z pięknych elementów 
wyciętych z Summer meadow Ephemera & Elements i koronek z okładki. 
Dodałam też oczywiście kwiaty z Summer meadow Flowers 1, a listki z Summer meadow Flowers 2 i Leaves 10. 
Wszystkie te składniki kompozycji są przyklejone przestrzennie. 
Ozdoba jest na magnesie, więc można ją zdjąć z pudełka i przyczepić na przykład na lodówce. 
Ozdobiłam również butelkę, zrobiłam prostą opaskę z Summer meadow 03/04, którą przewiązałam kraciastą wstążką.
 




 Użyte produkty:

 





Dziękuję za spotkanie i pozdrawiam!


 

2 komentarze:

  1. Very beautiful summer creation you made Monika, with this pretty flower bouquet! Very wonderfully done and I like the shape of your white cardstock as well. 🥰
    Miłego dnia.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)