poniedziałek, 10 lipca 2023

Wedding card- by Jasmina

Hello everybody, 

today I'm sharing with you my card I created with beautiful Bright &Soft paper collection.

I decorated it with lots of handmade fabric flowers and a lot of fussy cut elements.

I hope you like it.


Witam wszystkich, 

Dziś dzielę się z Wami moją kartką, którą stworzyłam z pięknej kolekcji papieru Bright & Soft.

Ozdobiłam ją mnóstwem ręcznie robionych kwiatów z tkaniny i mnóstwem elementów z wycinanek.

Mam nadzieję, że ci się spodoba.







Products I used:

Produkty, których używałem:





Have an amazing day, Jasmina.





1 komentarz:

  1. What a wonderful card you made Jasmina, love every detail of it. 😍 Especially your flower arrangement, very beautifully done.
    Have a nice evening.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)