poniedziałek, 24 lipca 2023

ATC z makami by Aga Mirkowska

Cześć, 

maki z kolekcji Summer Meadow zainspirowały mnie do stworzenia kart ATC.


Powstały 4 karty. Na każdą wybrałam innego kwiatka z dodatkowego arkusza do wycinania. 


Napisy to nazwy kolekcji wycięte z pasków. Ciekawy sposób, aby użyć to co zazwyczaj trafia do śmietnika. 


Wykonałam tło na papierze akwarelowym,  które nakleiłam bezpośrednio na arkusz 2.5 x 3 całe wycięty z czerwonego arkusza z kwiatami z kolekcji Summer Meadow. 


Jako kropkę nad i, dodałam białe chlapnięcia i nakleiłam kolorowe półperełki i cekiny. 


Na IG znajdziecie rolkę z tutorialem, jak powstawały karty. Serdecznie zapraszam do obserwowania. 
Pozdrawiam,
Aga Mirkowska 

Użyte produkty:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)