niedziela, 7 marca 2021

Kwiatowy dziewczęcy layout z Rosy Days/Flower Girl layout - Rosy Days

 Hi Everyone, Chrissy here with another layout for you using the gorgeous "Rosy Days" collection. My layout features lots of beautiful fussy cut flowers and foliage, all layered up around my photo. I have also used vertical strips of paper with stitching along the edges and some beautiful punched border strips. 

Wita Was wszystkich Chrissy z kolejnym LO z kolekcji "Rosy Days" . 

Wokół zdjęcia ułożyłam warstwową kompozycję z kwiatów i liści z arkuszy do wycinania.  Wzdłuż niektórych krawędzi papieru zrobiłam przeszycia, dodałam także borderowe paski z pierwszej strony okładki, ale również i te wycięte dziurkaczem. 



Here are some close up's of all the fussy cutting, I have also added some beautiful die-cut flourishes around the flower clusters. 

A tutaj możecie zobaczyć zbliżenia, jak ułożene są wycięte elementów z arkuszy z motywami roślinnymi, do których dodałam także wykrojnikowe zawijaski.


Look how gorgeous those butterflies are, I have layered them up to give height.

Spójrzcie też jak wspaniale wyglądają motylki, które podniosłam do góry i ułożyłam warstwowo.







Products used:

I hope I have inspired you again to use these beautiful papers on your scrapbooking pages, if you love fussy cutting, these papers are a dream. Do check out the ScrapandMe facebook page. You can also find more close-ups of this layout and more of my work over on my Instagram pageYou can find all the beautiful ScrapandMe products here.


Mam nadzieję, że kolejny raz zainspirowałam Was, jak można użyć tych przepięknych papierów na Waszych projektach. 
Odwiedźcie nas koniecznie na fb, a na obejrzenie moich projektów zapraszam na mój Instagram, a papiery ScrapAndMe możecie znaleźć tutaj.

Enjoy, 
Happy Scrapping,
Chrissy Tingey xXx  


1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)