wtorek, 2 marca 2021

Zestaw osiemnastkowy

Witajcie, tu Monika :)
Dziś mam dla Was zestaw osiemnastkowy - kartkę i dopasowane pudełko. 
Ozdobiłam je oczywiście pięknymi papierami od ScrapAndMe z kolekcji Simple Story 3 Beige. 
Bardzo lubię te papiery, bo można do nich dodawać dowolny kolor i zawsze wszystko pasuje. 
Tym razem dodałam kolor fioletowy. Fioletowe są brokatowe cyfry i kwiaty.

Pudełko i bazę kartki okleiłam papierami Simple Story 3 Beige 07/08, dodałam fragment arkusza Simple Story 3 Beige 05/06 i kółka z kwiatami wycięte z okładki. 
Na kompozycje kwiatowe składają się oprócz przestrzennych kwiatów jeszcze listki i kwiaty wycięte z arkuszy do wycinania. 
Na koniec jeszcze motylki, trochę perełek i zestaw był gotowy.
 




 
 Użyte produkty:





 
  Pozdrawiam!

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)