czwartek, 25 marca 2021

Kartka dla przyjaciela.

Cześć!

Tym razem wykonałam dwie małe kartki, które wyślę moim znajomym. Bardzo lubię zaskakiwać takimi niespodziankami moich bliskich. Wiem, że otwieranie przesyłki sprawia im radość tak jak mi wykonywanie kartek. W tym przypadku wybrałam papiery z kolekcji "Especially for you". Uwielbiam je za delikatne, pastelowe kolory.

Hallo!
Her har jeg laget to små kort som jeg skal sende til noen venner. Jeg elsker å sende overraskelser i posten. 
En hyggelig hilsen å få, men også like hyggelig å gjøre. 
Jeg har brukt papir fra serien Especially for you. Jeg elsker disse nydelige papirene med duse svake farger. 

 

Brzegi owalu z motywem kwiatowym pokryłam białym gesso, jak również dodałam go trochę na kwiatach, ale większość pozostało na moich palcach :D  
På den ovale rammen med blomstermotiv har jeg hatt litt hvit gesso rundt kanten. Jeg har også hatt hvit gesso på blomstene og på tåden :D 


Wewnątrz moich kartek na jednej karcie znajduje się stempel z miłymi życzeniami, natomiast druga jest czysta aby napisać coś od siebie.
Inni kortet har jeg stemplet en hilsen og selvfølgelig laget plass til å skrive en personlig hilsen. 



Mam nadzieję, że kartki Wam się podobają. 
Życzę miłego dnia!
Håper du liker dette. Ønsker deg en fin dag!

Użyłam/Produkter





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)