wtorek, 9 marca 2021

Ukwiecona kartka z życzeniami

Na moją pierwszą inspirację przygotowałam gratulacyjną kartkę z kwiatami.
Wspaniale mi się pracowało z tymi papierami.

Mitt første bidrag er et gratulasjons-kort med masse blomster. 
Disse papirene er bare fantastisk å jobbe med. 


Jestem szczęśliwa, że mogłam zostać Gościnną Projektantką.
Nazywam się Randi Thorsen, wraz z mężem i dzieckiem, mieszkam w środkowej Norwegii.
Scrapbookingiem zajmuję się już od 15 lat. Mój styl jest bardzo zróżnicowany, czasami są to proste prace, innym razem shabby chic, albo po prostu wszystko po trochu i są to przeważnie kartki, albumy ale także pudełka. Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje prace i że zainspirowałam Was.

Jeg er utrolig glad for å være gjeste designer her. Jeg heter Randi Thorsen og bor i en by midt i Norge. Her bor jeg med min mann og mitt barn. Jeg har drevet med scrapbooking i cirka 15 år. Jeg lager både kort, album og noen esker av og til. Stilen min er varierende. Noen ganger enkel, noen ganger shabby chic, og noen ganger litt av alt. Jeg håer du liker det jeg lager og lar deg inspirere. 

Na krawędzie kartek i na brzegi kwiatów nałożyłam niewielką ilość białego gesso.
Rundt kanten på kortet og på blomstene har jeg hatt på litt hvit gesso maling. 
W środku jest miejsce na życzenia.
Inni kortet er det også plass til å skrive en personlig hilsen. 
Produkty:
 


Życzę Wam Miłego dnia! 
Ønsker deg en fin dag!
Randi




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)