piątek, 19 marca 2021

Wielkanocne

Witajcie, tu Monika :)
Nie wiem, jak to się dzieje, że co roku zaskakują mnie święta wielkanocne ;) 
W tym roku znów mnie zaskoczyły, więc musiałam się szybko uwinąć ze świąteczną produkcją, więc dziś pokażę Wam dwie kartki. 
Jedna jest żartobliwa, a druga poważna, ale obie mocno ukwiecone.
Jak zawsze okazało się, że papiery ScrapAndMe są idealne na wszelkie okazje.
Pierwszą kartkę zrobiłam z papieru Sapphire Days 03/04, dodałam piękne kwiaty wycięte z arkusza Sapphire Days Flowers Cut Out Sheet i listki z arkusza Cut Out Sheet  Leaves 3. 
Na kwiatach przysiadł motylek z Butterflies Cut Out Sheet.




 
Drugą kartkę ozdobiłam różowym papierem Rosy Days 05/06. 
Kompozycję kwiatową tworzą białe kwiaty z foamiranu, mnóstwo listków wyciętych z  Cut Out Sheet  Leaves 3
 i śliczne kwiaty z arkusza Rosy Days Cut Out Sheet Flowers.
 


 Użyte produkty:



 



  Pozdrawiam!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)