piątek, 12 marca 2021

Kartka dla Mamy.

Z pozdrowieniami dla wszystkich wielbicieli papierów ScrapAndMe wita się z Wami Vera Lyashenko.
Chciałabym bardzo podziękować, za umożliwienie mi pracy z tymi papierami, cały czas jestem pod wrażeniem ich jakości i wydruku. Tworzyć dla takiej marki to czysta przyjemność.
Spójrzcie proszę, co dzisiaj dla Was przygotowałam. 
Użyłam papierów z kolekcji Meadow Impressions, a także jednego z Especially for you

Приветствую всех кто влюблен в бумагу ScrapandMe, так  же как я - с Вами 
Ляшенко Вера (@art_bounty). 
Хочу поблагодарить за то что мне дали возможность опробовать бумагу на ощупь. Творить для такого бренда само удовольствие! Я до сих пор в восторге от качества и принтов!
Давайте теперь посмотрим что у меня получилось 
За основу взяла  набор бумаги Meadow Impressions - высечки все из нее. Так же добавила лист бумаги из коллекции Especially for you.
Chciałam, żeby główną ozdobą na kartce, była dolna kompozycja kwiatowa.
Главным элементом  у меня стала композиция из цветов на круге. 
Zrobiłam materiałowe kwiaty, bardzo podobne do kwiatów na papierze.
Я вдохновилась красивыми цветами и сделала их из ткани очень похожими на те что в коллекции.



Użyłam:
Dziękuję Wam bardzo za uwagę!
Спасибо за внимание!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)