czwartek, 4 marca 2021

Prezentacja nowej kolekcji "Sapphire Days" oraz tutorial na kartkę komunijną

Witajcie!

Mam ogromną przyjemność zaprosić Was dzisiaj
na prezentację naszej najnowszej kolekcji "Sapphire Days".
Cudna, szafirowa kolekcja zainspirowała mnie
do wykonania niewielkiej kartki dla chłopca z okazji I Komunii Świętej.

Wykorzystałam arkusze 01/02 i 09/10
oraz arkusze z elementami do wycięcia "flowers" oraz "leaves 3".
Komunijne dodatki pochodzą z arkusza "First Communion Boy",
który jest częścią kolekcji "Celebrations Blue".

Poniżej znajdziecie link do filmu z prezentacją nowej kolekcji
oraz tutorial na kartkę.

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!






Zapraszam na film:


W pracy użyłam:
  

    

  
Serdecznie pozdrawiam, 
Monika Conca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)