środa, 10 marca 2021

Kartka w kształcie serca - Meadow Impression.

Dzień dobry! Nazywam się Anna i mieszkam na południu Rosji. Moja przygoda ze scrapbookingiem rozpoczęła się trzy lata temu, kiedy wykonałam pierwszą kartkę na Dzień Matki. O tamtego dnia cały wolny czas poświęcam mojemu hobby. Swoje prace wykonuję w różnych technikach, najbardziej ukochałam sobie delikatne kartki i albumy. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kartkę w kształcie serca, którą wykonałam z kolekcji Meadow Impression. I choć wybrałam arkusz z intensywnym fioletem, to kartka wyszła bardzo delikatna. A to dzięki dużej ilości kwiatów i motylom.

Добрый день. Я Анна, живу на юге России. Узнала про скрапбукинг 3 года назад, когда моей дочери задали сделать открытку к дню матери в школе. С того дня, я занимаюсь своим хобби каждый день. 
Я люблю много техник в скрапбукинге, но больше всего мне нравятся делать нежные открытки и альбомы. Сегодня я покажу вам открытку в форме сердца, которую я сделала из коллекции Meadow Impression. Не смотря на очень яркие оттенки, открытка получилась нежной. Много цветов, бабочек и кружева вот секрет моей открытки. 






 Użyłam:
 

Dziękuję za spotkanie i do miłego zobaczenia :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)