środa, 3 marca 2021

Na Dzień Matki dla Babci


''Babcia moja kochana,
Babcia jak druga Mama...''

***
Dzień Matki zbliża się wielkimi krokami. 
W UK obchodzi się go w tym roku 14go marca - jest to ruchome święto tutaj. 
Tradycyjnie, obdarowywane tego dnia są nie tylko mamy, ale i babcie a także prababcie 
(gdyż Dzień Babci / Dziadka w UK nie istnieje). 
Z tej okazji przygotowałam kartkę typu 'double Z fold pop up' 
z shakerem i ręcznie robionymi kwiatami. 

Użyłam prześlicznej różanej kolekcji 'Rosy Days
oraz wycinanek z tej samej kolekcji, a jeśli się przyjrzycie, to znajdziecie też 
listki z arkusza liści z kolekcji 'Amidst the Roses'.

Serwetka z okładki posłużyła mi za tło do shakera 
a w środku kartki latają motylki z motylkowego arkusza do wycinania. 


A tak wygląda w całości:) 


Mam nadzieję, że moja pierwsza inspiracja się Wam spodoba :)



W mojej pracy znajdziecie: 


 


Pozdrawiam Was gorąco




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)