niedziela, 21 sierpnia 2022

"Beautiful Smile" Embroidery Hoop by Amy Voorthuis

 Hello Lovely ScrapAndMe Friends! 

Today I bring you some inspiration and for this I used the pretty Sunflowers collection. I wanted to make my project with a lot of demension so I used a embroidery hoop to do so. What I think is amazing is all the word strips in this collection. I just love to use them a lot on most of my work on this piece I used five. 


Witajcie kochani!

Dziś przychodzę do Was z inspiracją, w której wykorzystałam piękną kolekcję Sunflowers.

 Chciałam, aby mój projekt był niepowtarzalny, więc użyłam do tego tamborka. To, co bardzo lubię, to napisy w tej kolekcji. Po prostu uwielbiam ich używać.

Beautiful Smile: 


For this project I off course used some pictures of our Abbey amoung some pretty flowers, this was a fun project to create. I will soon be back wih some new inspiration. 

W tym projekcie oczywiście użyłam kilku zdjęć Abbey, wokół których nakleiłam pięknyce kwiaty z arkusza.

 Wkrótce wrócę z nową inspiracją.




Scrap And Me papers used:

 Użyte materiały:

  



Thank you so much for visiting the blog today and if you have any questions don't be afraid to ask me in a comment.

 Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny, jeśli macie jakieś pytania nie krępujcie się zadać je w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)