poniedziałek, 22 sierpnia 2022

Dziękuję ♥

 Witajcie Kochani ♥

Ostatnio sporo zmian w naszym DT i dziś nadszedł też czas na mnie - pora się pożegnać... 
To była bardzo trudna decyzja, bo z marką ScrapAndMe jestem od samiutkiego początku,
tzn. od kwietnia 2013 roku. Ale - muszę uporządkować trochę spraw osobistych, trochę też odpocząć, bo i z weną ostatnio bywa trudno, czas zrobić miejsce nowym kreatywnym, pełnym energii osobom - liczę na to, że moje odejście jest czasowe, że to tylko "urlop" i niedługo wrócę pełna sił :)
Mam nadzieję, że mnie Ania przyjmie z powrotem ;)

Jednocześnie chciałam baaaardzo podziękować dziewczynom z DT i Ani, za przemiłą atmosferę, za wsparcie, za owocną współpracę, to najlepsze DT pod słońcem, naprawdę! 

A wszystkim fanom marki - za obserwowanie, komentarze, i za tą radość wspólnego tworzenia ♥

A na pożegnanie - kartka pełna lawendy i bzów z kolekcji Spring Purple

Użyłam:


Ściskam mocno i do zobaczenia :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)