sobota, 20 sierpnia 2022

Kartka BODY

Kochani, chciałabym przedstawić Wam naszą nową zdolną projektantkę - Karteluszki Reni. Renatka oprócz tego, że będzie Was cudownie inspirowała,to będzie jeszcze także nowym Koordynatorem zespołu ScrapAndMe. Bardzo się cieszę z tego powodu. 

Karasiowa 

***********************************************************************************

Dzień dobry.

Jest mi niezmiernie miło, że dołączam do tak świetnego zespołu. Bardzo dziękuję Ani za zaproszenie i zaufanie.

Na moją powitalną inspirację przygotowałam kartkę w nietypowym kształcie - kartka bodziak.

Bodziaka wykonałam z kolekcji LITTLE CUTIES

ozdobiłam kompozycją kwiatów z materiału,  wycinankami liścmi i drobnych kwiatuszków.

Kartkę zapakowałam do pudełka A5. 









W pracy wykorzystałam materiały dostępne w sklepie:






Dziękuję i pozdrawiam Was serdecznie



2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)