poniedziałek, 29 sierpnia 2022

"Enjoy the journey" wall decor- Sapphire Days



Hello papercrafters,
Jasmina today for the first time on this blog. I am very honored that I got the chance to create inspirations for you.

So let me show you my first inspiration, a decorated wall decor, with embroidery hoop as the base. I decorated it with stunning Sapphire Days collection.

I hope you like my creation and that you will accompany me on my journey.


Witajcie Kochani!
Dzisiaj przybywam do Was z moją pierwszą inspiracją.  Jestem bardzo zaszczycona, że dostałam szansę tworzenia dla Was.

Pozwólcie, że pokażę wam  element dekoracyjny na ścianę.  Podstawą projektu jest obręcz do haftu. Ozdobiłam go oszałamiającą kolekcją Sapphire Days.

Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja praca.











Products I used:

Produkty ze sklepu:
      





Thank you for your visit! Have a great creative day!

Dziękuję za uwagę.  Miłego kreatywnego dnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)