wtorek, 18 stycznia 2022

Wiosenna kartka - inspiracja Liliya Bakharueva

Witajcie drodzy czytelnicy bloga ScrapAndMe!

Ja nazywam się Liliya i dzisiaj chcę pokazać Wam moją pierwszą inspirację w ramach Gościnnego DT ScrapAndMe. 

 Здравствуйте дорогие читатели блога!

Меня зовут Лилия и сегодня хочу показать вам свою первую работу. Это моя первая работа в ДК ScrapAndMe.


Do mojej pracy wybrałam delikatny i stonowany papier z kolekcji Simple Story 3 beige
Powstała z niej kartka niczym powiew wiosny, jak czas gdy kwitną kwiaty i słychać ptasie trele. 
Całą kompozycję kwiatową umieściłam na oknie z otwartymi okiennicami. 

 Для открытки я выбрала нейтральную,в пастельных тонах бумагу из коллекции  под названием 
Simple Story 3 beigeНежная открытка веет весной,когда начинают распускаться цветы,поют птицы. Вся цветочная композиция разместилась у меня на окошке со ставнями. Птичка прилетела,щебечет и радуется весне!


Kwiaty i liście wykonałam sama do tej kolekcji!
Цветы и листья ручной работы,которые я сделала сама под эту коллекцию! 

Użyte materiały:


 Dziękuję za zainteresowanie moją pracą i do zobaczenia!!!
Благодарю вас за внимание к моей работе и до новых встреч!!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)