niedziela, 9 stycznia 2022

Ramka na zdjęcie Sapphire Days

Dzień dobry!

Dzisiaj chciałabym pokazać ramkę od serca, w którą można włożyć najbardziej ulubione zdjęcia.

Do jej wykonania użyłam bardzo delikatnej kolekcji Sapphire Days. 

Добрый день!

Сегодня хочу представить фоторамку для самых дорогих сердцу фотографий. 

Для ее создания использовалась очень нежная коллекция Sapphire Days.


Tło dodatkowo ozdobiłam ornamentami z pasty teksturowej i stemplami.
Ramkę udekorowałam elementami do wycinania z kolekcji Sapphire Days, z arkusza Sapphire Days Flowers, liście nr 5
Oprócz tego wykorzystałam elementy wycięte z wykrojników, koronki i kwiaty z tkaniny. 

Фон усложнен орнаментом из текстурной пасты и штампами. 

Для декора использовались элементы для вырезания из листа Sapphire Days Cut out Sheet flowers, Cut out sheet leaves 5, вырубка, кружево, тканевые цветы ручной работы.


W mojej pracy wykorzystałam:

Для работы использовала:

   

 


 

Dziękuję i kłaniam się - Larisa Lopacka
Спасибо, с вами была Larisa Lopacka 


2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)